86-BABILON-d-o-o-za-trgovinu-i-usluge

O nama

Firma doo „BABILON“ Tuzla na ovim prostorima egzistira još od 1996 godine. Njen tadašnji osnivač i današnji vlasnik prof. Dr. Bego Omerčević, osnovao je malu porodičnu firmu koja je trebala da bude okupacija prvenstveno njega, njegove porodice, a potom i ponekog radnika. Međutim kako se firma širila, došlo je i do povećanja broja uposlenih, što je dovelo do izlaska firme iz porodičnih okvira. Danas firma doo „BABILON“ broji oko 60 – tak radnika, dio u distribuciji iverice i ostalih repromaterijala, dio u proizvodnji kao i jedan dio uposlenih u B-centru.

Prvi koraci u uvozu i distribuciji pločastih repromaterijala, napravljenji su još 1997 godine. Saradnja je počela sa mađarskom firmom „Interspan“ Kft. proizvođačem oplemenjenog iverala, radnih ploča i dr., da bi se kroz dugi niz godina saradnja proširila i na druge proizvođače kako iverala tako i MDF ploča, radnih ploča, sirove iverice, rubne trake i okova za drvnu industriju. Danas tako imamo situaciju gdje se kao glavni dobavljači firme Babilon mogu istaći : Interspan, Egger, Lesna, Domoterc, Iverica Bjelovar, Forest, Blažić rubne trake, Rehau idr.

Osim distribucije oplemenjene iverice velikim proizvođačima namještaja, te poddistributerima, Babilon je prepoznao i potrebe kupaca vezane za pružanje usluga raskrajanja i kantiranja iverice na željene dimenzije kupca. U samom početku uvodi se jedan vertikalni raskrajač i jedna kantarica, da bi se dugim nizom godina došlo do povećanja broja raskrajača. Danas posjedujemo najveći kapacitet, za raskrajanje iverice i ostalih pločastih materijala, na jednom mjestu. Radi se naime o četiri raskrajača, CNC raskrajaču, CNC obradnom centru i kantarici.

Dugim nizom godina, konstantnim razvojem, Babilon doo danas zauzima jaku tržišnu poziciju i ostvaruje veliko tržišno učešće u distribuciji repromaterijala za drvnu industriju, posebno na teritoriju sjevero-istočnog dijela Bosne i Hercegovine.
Kategorije:
Kanton:
Tuzlanski